משלוחים

אנחנו מציעים מגוון שירותי משלוח. כמו בכל פעילותינו – הרווחים שלנו נמוכים מאוד גם משירות המשלוח. כרגע אנחנו מפסידים על מרבית המשלוחים, עד שנגיע למסה קריטית.
בכל שיטות המשלוח אפשר לראות את מועד ההגעה המשוער לפני השלמת הרכישה. כשמו כן הוא – משוער. אנחנו משתדלים להקדים, ולעתים, מכל מיני סיבות, נאלצים לאחר.

אנחנו שולחים לכל הארץ, קראו את כל שיטות המשלוח!

איסוף עצמי – חינם

ניתן לאסוף הזמנות מהמחסן לאחר קבלת הודעה שההזמנה לוקטה. כתובת המחסן היא: הסדנה 8, חולון, קומה 3, חדר 3-2. שעות האיסוף במחסן בימים א’-ה’ הן 08:30-19:30 (מי שבא לאסוף אחרי 17:00 – בבקשה לוודא טלפונית). בימים אחרים – צרו איתנו קשר. לאחרונה הרחבנו משמעותית את שעות הפעילות, אז סיכוי גבוה שתוכלו לאסוף גם ביום שישי בבוקר.

איסוף שכונתי – 5 ש”ח לכל 4 ק”ג

בשכונות שבהם יש לנו נקודות איסוף (רשימה בעמוד ימי משלוח לנקודות איסוף) ניתן להזמין לנקודת האיסוף בעלות של 5 ש”ח לכל 4 ק”ג.

לשליחים שלנו יש כמה מסלולים של פעמיים בשבוע: ת”א צפון, תל אביב, פ”ת, ר”ג, גבעתיים, קרית אונו, גב”ש, חולון
ועוד כמה מסלולים יותר רחוקים מהמחסן שאנחנו מגיעים אליהם אחת לשבוע: שרון, שפלה, ירושלים, חיפה, מצפה רמון, וכל אחד עם הישובים שאנחנו עוצרים בהם בדרך לשם.

אנחנו מחייבים הזמנות כבדות יותר בעלות משלוח גבוהה יותר, כי המגבלה שלנו במשלוחים היא המקום ברכב והזמן שלוקח להשאיר קרטונים בנקודות האיסוף. כיוון שאנחנו מציגים את משקל הסל בכל תהליך הרכישה – בחרנו את זה בתור פרמטר למרות שנפח משוער מייצג טוב יותר את העלות עבורנו.
במקומות שבהם איננו מגיעים עם שליח משלנו, אנחנו משתמשים בשירות השליחים של צ’יטה וההזמנה תגיע בדרך כלל תוך 2-3 ימי עסקים מהוצאת ההזמנה מהמחסן. במקרים כאלו המשלוח הוא 5 ש”ח לכל 4 ק”ג.

רוצים שנגיע לשכונה שלכם? כתבו לנו.

איסוף במקום העבודה

רוצים שנגיע למקום העבודה שלכם? כתבו לנו.

עד הבית בקרית אונו והסביבה – 20 ש”ח

התחלנו את המיזם בקרית אונו, ומרבית הצוות שלנו הוא משם. לכן אנחנו יכולים לספק משלוחים מקומיים בעלות נמוכה יותר.

נקודות איסוף צ’יטה ברחבי הארץ – 15 ש”ח

אנחנו משתמשים בשירות של צ’יטה, שמתאים למשלוחים עד 5 ק”ג, ולוקח לו עד 7 ימי עסקים לאספקת ההזמנה, עד 3 ק”מ קו אווירי מכתובת המגורים במרבית הארץ. מומלץ להשתמש בשירות רק אם אין אפשרות לעשות משלוח שכונתי של החישוק, כיוון שזמן ההמתנה גבוה מאוד, בלתי צפוי, וגם האיכות, כמו בכל משלוח עם חברת שליחויות חיצונית, יורדת.
לאחרונה ביטלנו את האפשרות למשלוח בשיטה זאת בערים שבהן אנחנו מגיעים עם שליחים שלנו.

משלוח עד הבית – 30-35 ש”ח

אם הכתובת היא במרכז בטווח הנסיעה שלנו שפורט לעיל – נספק את ההזמנה כחלק ממסלול הנסיעה שלנו.
אחרת, נשתמש בשירות השליחים של צ’יטה וההזמנה תגיע תוך 2-3 ימי עסקים. הזמנות כבדות במיוחד יעלו יותר.
אחוז קטן מההזמנות עלול להתעכב בעקבות עומס במחסן או עומסים אצל חברות השליחויות.
במיוחד בימי הקיץ – צריך לקחת בחשבון שהחבילות עוברות מסלול קשוח בחברות השליחויות, בדרך כלל עם 3 נהגים שונים ועם 3-5 תהליכי העמסת קרטונים שנוסעים יחד עם כל החבילות האחרות שנשלחות. לא רק מזון שביר.
אנחנו עושים כמיטב יכולתנו כדי להקטין את הסיכון לעיכובים ושברים במשלוחים האלו, אבל טרם הגענו לאותה איכות של משלוחים עם שליח שלנו.