נקודת איסוף אצלכם בשכונה

מה צריך בשביל נקודת איסוף?

לנקודות במסלול המשלוחים שלנו (מאבן יהודה בצפון עד רחובות בדרום) דרוש:

אפשר ליצור גם נקודות איסוף פרטיות המיועדות לקהל מצומצם (עובדים, שכנים, לקוחות וכד׳). ראו נקודת איסוף בעבודה.

לנקודות מחוץ למסלול המשלוחים שלנו דרוש:

  • קהילה צמודה גיאוגרפית – שכונה, יישוב קטן, קיבוץ, קבוצה שנפגשת באופן קבוע וכד’
  • נקודה בתוך מבנה לאיסוף החבילות – מבואה, חדר מדרגות, חדר דואר וכד’
  • אמצעי לפרסום הנקודה בקהילה – בדרך כלל קבוצת וואטסאפ של השכונה/יישוב

ליצירת קשר:
וואטסאפ: 0533044611

מידע כללי

אם אתם גרים בשכונה שיש בה קהל גדול יחסית שמאמין בערכים ומטרות החישוק וירצה לקנות מהחנות – כתבו לנו ונוסיף אצלכם נקודת איסוף שכונתית. אנחנו נגיע אחת לשבוע לפחות (בהתאם לזמנים בעמוד ימי משלוח לנקודות איסוף) עם כל ההזמנות במשלוח אחד ונשים אותן בנקודת האיסוף בעלות משלוח סמלית.

עלות המשלוח עד הנקודה היא נמוכה במיוחד. בשוק החופשי כיום, על כל חבילה, נקודות איסוף מקבלות כ 2-2.5 ש”ח מחברות ההפצה. אנחנו עובדים עם נקודות שרואות את הערך בפלטפורמה שלנו (המשך קריאה אחרי המפה) ומוכנות להפיץ את החבילות שלנו ללא תמורה.

מקרא מפה: משרד - לעובדי המתחם בלבד נקודה רגילה - לכלל הציבור

כדי להוריד את המחירים אנחנו מנסים לצמצם בכל המקומות שבהם “נשפך” כסף בדרך בין היצרן והצרכן. אחד המקומות האלו, גם עבור חנויות אונליין, הוא המקטע האחרון (ה-last mile) שבו הקמעונאים צריכים לשנע את הסחורה ישירות עד פתח הדלת של הצרכנים. שינוע כזה מוסיף עלות גבוהה ומשמעותית יותר ככל שהמוצרים נמכרים במחירים נמוכים יותר ובכמות קטנה יותר, ומעלה את רמת השירות והסיכון על הקמעונאי, שמתורגמים בתורם לעלויות נוספות עבור הצרכנים.

אנחנו מאוד רוצים שיהיו לנו נקודות שכונתיות בכל הארץ. אנחנו מאמינים בזה בתור מודל שמתאים לרוב האנשים, עוזר לצמצם עלויות משלוח ומוסיף מרכיב קהילתי לתהליך.